Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

Η συνέντευξη του προέδρου του Ερμή Αγιάς Λάρισας, Θοδωρή Ριζούλη, στο Basketa


Ο πρόεδρος του Ερμή Αγιάς επί μία οκταετία, Θοδωρής Ριζούλης, μιλάει στο Basketa.gr για τους στόχους αυτούς, μην κρύβοντας το όνειρο να γίνει η ομάδα του ο μεγάλος εκπρόσωπος ολόκληρης της Λάρισας στις εθνικές κατηγορίες.
Βάζει ψηλά τον πήχη, περιμένοντας playoffs στην Α2 και προκρίσεις στο Κύπελλο, για να έρθει… ο Παναθηναϊκός στη Λάρισα, καθώς διασταυρώνεται με αυτόν στους «16». Αναφέρεται στο ξεχωριστό κεφάλαιο του Νέστορα Κόμματου, τη συνεργασία με τον Στέφανο Πέρκο και τη δύσκολη στιγμή του αποχωρισμού με τον Γρηγόρη Γιασσάρη.


Πρόεδρε, πόσο καιρό βρίσκεστε στον Ερμή και τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με την ομάδα;

Είμαι 10 χρόνια στον Ερμή, εκ των οποίων οκτώ ως πρόεδρος, με την πρώτη διετία να είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Αποφάσισα να ασχοληθώ με την ομάδα, όντας η ομάδα της κωμόπολής μου, εκεί όπου το σπίτι και τις επιχειρήσεις μου, ενώ δε σας κρύβω ότι μικρός… έπαιζα και λίγο μπάσκετ, όντας στο Ανατόλια για τα τρία χρόνια του γυμνασίου. Όταν πας σε αυτό το σχολείο, τότε… αναγκαστικά μπαίνει βαθιά στο αίμα σου το μπάσκετ. Ήρθα μετά στην Αγιά και είχα μεγάλη όρεξη να ασχοληθώ. Μπορώ να πω, ότι είμαστε όλοι στην ομάδα λάτρεις του μπάσκετ. Παρακολουθούμε από Ευρωλίγκα και Α1, μέχρι ΕΣΚΑΘ, ενώ δε σας κρύβω και πως… είμαι Παναθηναϊκός.

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη ΕΔΩ