Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Νέα σχολή κριτών από τον Σ.Κ.Κ.Θ.


Ο Σύνδεσμος Κριτών Καλαθοσφαίρισης Θεσσαλίας οργανώνει σχολή για την ανάδειξη νέων κριτών στο νομό Μαγνησίας. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εκπληρώνουν τις παρακάτω προϋποθέσεις:


• Είμαι απόφοιτος/τη Λυκείου ή ισότιμης σχολής.
• Δεν έχω χάσει την φίλαθλο ιδιότητα με τελεσίδικη απόφαση της Ε.Φ.Ι.
• Δεν έχω καταδικασθεί με τελεσίδικη απόφαση Ποινικού Δικαστηρίου για ατιμωτική πράξη.
• Δεν έχω τιμωρηθεί για βάναυση συμπεριφορά κατά Διαιτητή, Κριτή Γυμνασίαρχου και γενικά αθλητικών παραγόντων .
• Δεν έχω σχέση με επιχείρηση εμπορίας αθλητικών ειδών.
• Δεν είμαι Δημοσιογράφος επαγγελματικά ή κατά συνήθεια.
• Δεν είμαι Προπονητής Σωματείου Καλαθοσφαίρισης.
• Δεν είμαι μέλος Σωματείου που διατηρεί τμήμα Καλαθοσφαίρισης.
• Δεν είμαι Διαιτητής εν ενεργεία του οικείου αθλήματος και μέλος
Συνδέσμου Διαιτητών.
• Τέλος δηλώνω ότι έχω Ελληνική Ιθαγένεια.

Οι δηλώσεις συμμετοχής πρέπει να αποσταλούν το αργότερο μέχρι τις 20/9/2019 στο mail synkrikath@gmail.com