Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

«Κρέμασε» τα παπούτσια του ο Σωτήρης Καλαπανίδας .


Ο Σωτήρης Καλαπανίδας μετά από μια μακρόχρονη πορεία στα γήπεδα ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Πολλές οι σκέψεις,αμέτρητες αναμνήσεις,φοβερά συναισθήματα, μικρά τα λόγια......
Σκεφτόμουν εδώ κ καιρό να μην ανακοινώσω απολύτως τίποτα για την οριστική αποχώρηση μου από την ενεργό δράση,αλλά δεν γίνεται να μην ευχαριστήσω κ τις 14 ομάδες που με ενέταξαν στο δυναμικό τους,κ όλους τους Ανθρώπους που με πίστεψαν,με εμπιστεύτηκαν,με αγκάλιασαν σαν οικογένεια, κ όλοι μαζί προσπαθήσαμε να πετύχουμε τους στόχους της εκάστοτε ομάδας!!!

Θέλω να πω όμως κ ένα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους τους συμπαίκτες μου κ τους προπονητές μου,κ να αναφέρω ότι πραγματικά ήταν μεγάλη μου ΤΙΜΗ που υπήρξαμε συνοδοιπόροι σ' αυτό το μαγευτικό ταξίδι που τελικά έφτασε στο τέλος του!!!

1993-2018!!!!!Γ.Σ.ΠΥΛΗΣ, ΣΠΟΡΤΙΓΚ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΙΚΑΡΟΙ, Α.Σ.ΤΡΙΚΑΛΑ 2000, Α.Ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ,ΣΕΦΑ ΑΡΚΑΔΙΚΟΣ, Α.ΣΚΟΡΟΙΒΟΣ, Ε.Α.ΠΑΤΡΩΝ, Γ.Σ.ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ, Α.Ο.ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΔΡΥΟΠΙΔΕΩΝΑΙΓΑΛΕΩ, Α.Σ.ΔΑΝΑΟΙ, Α.Ο.ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ, Γ.Σ.ΓΟΜΦΟΙ.

Έχω ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ σχεδόν σε όλα τα γήπεδα κ πάντα έδινα ότι είχα κ δεν είχα,κ έκανα τα πάντα για την ομάδα που αγωνιζόμουν κ για τους συμπαίκτες μου(εντός κ εκτός γηπέδου)κ νιώθω πολύ περήφανος γι'αυτό!!!Ήταν ένα μεγάλο,μοναδικό,ξεχωριστό,απίστευτο κ αξέχαστο ταξίδι που τα είχε όλα,πραγματικά όλα!!!Αποχωρώ χαρούμενος κ γεμάτος από όλα αυτά που μου έχει προσφέρει αυτό το υπέροχο ΑΘΛΗΜΑ το οποίο ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!Αυτό που θα μου μείνει όμως,είναι οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ που γνώρισα σ'αυτό το όμορφο ταξίδι,κ φυσικά οι ΦΙΛΟΙ που απέκτησα!!!Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτά που έζησα κ αυτά που ένιωσα!!!

Σας ευχαριστώ όλους,μα όλους πραγματικά μέσα από την καρδιά μου!!! Γράφω αυτά τα αληθινά λόγια πραγματικά συγκινημένος,νιώθοντας ένα κόμπο στον λαιμό κ ένα σφίξιμο στο στομάχι,αλλά....

OK!!!I LOVE BASKETBALL!!!BASKETBALL NEVER STOP!!!NEVER GIVE UP!!!»