Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Δηλώσεις Λαμπρόπουλου για τον ΓΣΛ 1928


Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος αναφέρει τα εξής:

«Με την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς θα ήθελα να δηλώσω τα εξής:

Πρώτα από όλα να ευχαριστήσω τους συμπαίχτες μου γιατί σε αυτούς οφείλεται το γεγονός ότι καταφέραμε να πετύχουμε τον στόχο κατάκτησης του κυπέλλου Θεσσαλίας και την κατάκτηση της τρίτης θέσης του πρωταθλήματος και την νίκη στα μπαράζ ανόδου! Πάνω από όλα όμως να τους ευχαριστήσω γιατί χωρίς αυτούς δεν θα αντέχαμε μια χρονιά με τόσα προβλήματα. Μια χρονιά που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και ευτυχώς κατέληξε με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Είμαι από τους τυχερούς που οικονομικά ικανοποιήθηκα στο 90% της συμφωνίας μου αλλά η σκέψη μου είναι σε συμπαίχτες μου που δεν έλαβαν ούτε το 50% των συμφωνιών τους!
Τελειώνοντας αυτή την χρονιά ξέρω ότι αποκλειστικός υπεύθυνος όλης αυτής της κατάστασης είναι ο πρόεδρος της ομάδας κύριος Κατέρης με πολλούς τρόπους και ψεύτικες υποσχέσεις κατάφερε πολλούς από εμάς να μας χωρίσει σε στρατόπεδα να απομακρύνει παίχτες και μέλη της διοίκησης από την ομάδα γιατί ο μοναδικός του στόχος και ενδιαφέρον ήταν η προσωπική του προβολή.

θα μπορούσα να αναφέρω χιλιάδες παραδείγματα των ενεργειών του αλλά θα αναφέρω απλά μόνο το τελευταίο επεισόδιο που έζησα μαζί του: Για να πληρωθώ έπρεπε να μιλήσω με δικηγόρο γιατί ο ίδιος ήταν χολωμένος μαζί μου διότι μετά την νίκη στο μπαράζ δεν το συμπεριέλαβα στην σέλφι της ομάδας που δημοσίευσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναρτήθηκε σε αθλητικά σαιτ!

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Αντρέα Κολτσίδα που έζησε όλα αυτά που ζήσαμε εμείς και έβαλε πλάτη σε πολλά ζητήματα με κόστος το δικό του συμφέρον,τον αρχηγό της ομάδας Γιάννη Παπαχρήστο που έμπαινε μπροστά σε οποιοδήποτε θέμα προέκυπτε και τέλος τον Θάνο Κουκουράβα που αποδείχτηκε ότι ήταν πιο μάγκας από κάποιους άλλους»!