Σελίδες

Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Πανελλήνιο Κορασίδων: Η MVP, η πρώτη σκόρερ και η καλύτερη πεντάδα

 

Μετά τη λήξη του τελικού πραγματοποιήθηκαν οι απονομές.


Η ΕΟΚ δια του γ.γ. της, Λάμπρου Τάκη, απένειμε αναμνηστικό στον πρόεδρο του ΜΓΣ Γέφυρας Νούλη Μπίσκα για την συνδιοργάνωση του πρωταθλήματος.

Πρώτη σκόρερ της διοργάνωσης αναδείχθηκε η Πάγκελα Μπεκίρι του ΠΑΟΚ, που πήρε το αναμνηστικό από την επικεφαλής προγράμματος U14 της ΕΟΚ, Δήμητρα Καλέντζου.

Οι προπονητές ανέδειξαν πολυτιμότερη παίκτρια την Μαριάνθη Τουλούπη του Παναθηναϊκού, με την απονομή να πραγματοποιεί η Αννα Νίκη Σταμολάμπρου, αθλήτρια της Εθνικής γυναικών.

Επίσης κατόπιν ψηφοφορίας των προπονητών στην καλύτερη πεντάδα αναδείχθηκαν εκτός από την προαναφερθείσα και οι Αλεξάνδρα Μηλιτσοπούλου (Παναθηναϊκός), Ολγα Κυναμέα (Παναθλητικός), Αναστασία Χαλαμπαλάκη (ΟΦΗ) και Στέλλα Μανάβη (ΠΑΟΚ) με τα αναμνηστικά να παραδίδονται από την υπεύθυνη προγράμματος ανάπτυξης γυναικών και προπονήτρια της Εθνικής κορασίδων Κατερίνα Ανδρεοπούλου.

Ογδοη ομάδα αναδείχθηκε ο Πιερικός-Αρχέλαος, έβδομη η ΑΓΕ Χαλκίδας, έκτη ο Προμηθέας Πάτρας, πέμπτη ο Κρόνος Αγίου Δημητρίου και τέταρτη ο ΠΑΟΚ που παρέλαβε το αναμνηστικό του από το μέλος του ΔΣ της ΕΟΚ Γιάννη Τσουμή.

Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Παναθλητικός. Τα μετάλλια και το αναμνηστικό παρέδωσε το μέλος του ΔΣ της ΕΟΚ, Γιάννης Τσυμής.

Στη δεύτερη θέση αναδείχθηκε ο ΟΦΗ, που πήρε τα μετάλλια και το αναμνηστικό από τον αντιδήμαρχο αθλητισμού Δήμου Χαλκηδόνος, Ανδρέα Οκλαλιώτη και το μέλος του ΔΣ της ΕΟΚ και υπεύθυνη μπάσκετ γυναικών Αννυ Κωνσταντινίδου.

Τέλος πρωταθλήτρια ομάδα κορασίδων για φέτος αναδείχθηκε ο Παναθηναϊκός. Την απονομή των μεταλλίων έκαναν ο Δήμαρχος Χαλκηδόνος Σταύρος Αναγνωστόπουλος και ο αντιπρόεδρος της ΕΟΚ Μπάμπης Μαρκάκης ενώ το κύπελλο παρέδωσε στις πρωταθλήτριες Ελλάδας ο γ.γ. της Ομοσπονδίας Λάμπρος Τάκης.