Ο σχεδιασμός της νέας αγωνιστικής περιόδου συνεχίζεται στο Γ.Σ.Αλμυρού , με γνώμονα τη συνέπεια, τη συνέχεια και την εμπιστοσύνη στα δικά του παιδιά.
Σε ανακοίνωσή του αναφέρει:
Το Τμήμα Καλαθοσφαίρισης του Γ.Σ.Αλμυρού βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο Τάσος Αράπος και ο Γιώργος Αλεξίου θα συνεχίσουν να αποτελούν μέλη της ανδρικής ομάδας, επιβεβαιώνοντας την κοινή μας πορεία και τη διαρκή τους εξέλιξη μέσα στον σύλλογο.
Παράλληλα, ο Άρης Κατσαβριάς κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα, καθώς προωθείται από τα τμήματα υποδομής στο ανδρικό τμήμα, αποτελώντας ακόμα ένα παράδειγμα της δουλειάς που γίνεται καθημερινά στις ακαδημίες μας.
Τρεις αθλητές του εφηβικού μας τμήματος, τρία παιδιά που μεγάλωσαν με τις αξίες του συλλόγου και είναι έτοιμα να προσφέρουν τις δυνάμεις τους και στο ανδρικό επίπεδο.
Δημιουργούμε τη συνέχεια της ιστορίας μας.
Καλή αγωνιστική χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες!
