Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021

Γκουγκουτούδης: Είμαι περήφανος που υπήρξα Προπονητής στους Τιτάνες Παλαμά.

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτυωσης ο Παναγιώτης Γκουγκουτούδης μιλά για την άνοδο των Τιτάνων Παλαμά στην Β΄Εθνική .

 

Αναλυτικά:

«Οι Τιτάνες Παλαμά στην Β' Εθνική Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης !!

Είμαι περήφανος που υπήρξα Προπονητής σε μία από τις ιστορικότερες ομάδες της Θεσσαλίας, με πορεία θαυμαστή και σταθερή στις Εθνικές Κατηγορίες!!

Θεωρώ ότι δικαιούμαι κι εγώ να χαρώ μαζί με τον Σύλλογο, αφού το βαθμολογικό πλασάρισμα που επιτύχαμε σε μια δύσκολη χρονιά, συντέλεσε στην άνοδο (έστω και λόγω διεύρυνσης) στην τρίτη σε τάξη Κατηγορία των Εθνικών Πρωταθλημάτων Καλαθοσφαίρισης. 

Παρότι δεν θα είμαι Προπονητής του Συλλόγου την φετινή χρονιά, θέλω να εκφράσω τις ευχές μου για μια επιτυχημένη σεζόν στο νέο Πρωτάθλημα!! Ο Παλαμάς αποδείχθηκε πολύ φιλόξενος για εμένα και την οικογένειά μου και οι φιλίες που δημιούργησα είναι αληθινές και θα παραμείνουν σταθερές!! 

Όπως μου είπε κάποτε ένας φίλος, από τον αγαπημένο πλέον Παλαμά.." Μία φορά Τιτάνας, για πάντα Τιτάνας" 

Καλή χρονιά μάγκες  με υγεία»