Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

Ανακοίνωσε Δέσποινα Παπαδοπούλου η Ολύμπια Λάρισας - Η πρώτες της δηλώσεις

Ο ΓΣ Ολύμπια Λάρισας ανακοίνωσε ότι καλωσορίζει την ταλαντούχα Δέσποινα Παπαδοπούλου και της εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες!

Η νεαρή αθλήτρια λίγο μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής της, παραχώρησε την παρακάτω συνέντευξη στα social media του συλλόγου:

- Δέσποινα συγχαρητήρια ! Ποίοι ήταν οι λόγοι που σε οδήγησαν στην Ολύμπια Λάρισας;

«Η Ολύμπια είναι μια ομάδα με μεγάλη μπασκετική ιστορία που ήταν αδύνατον να μην το λάβω υπόψιν μου. Γνωρίζοντας τα περισσότερα κορίτσια της ομάδας, είδα ότι έχει πολύ καλό υλικό, αξιόλογους χαρακτήρες και σίγουρα ανταποκρίνεται σε αυτό που έψαχνα».

-Πως νιώθεις γι αυτό το νέο κεφάλαιο στην αθλητική σου σταδιοδρομία;

«Περιμένω πως και πως να ξεκινήσουμε την προετοιμασία μετά από τόσους μήνες απραξίας και να μείνουμε όλοι ευχαριστημένοι».

-Πως αισθάνεσαι που μετά από τόσα χρόνια θα αφήσεις την πόλη σου και αν οφείλεις ένα δημόσιο "ευχαριστώ" σε κάποιους ανθρώπους;

«Δεν ήταν εύκολο να αποχωριστώ την δεύτερη οικογένεια μου μετά από τόσο καιρό, αλλά κάποια στιγμή θα γινόταν. Στον Αστέρα οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ, στον Coach και τους ανθρώπους που στηρίζουν την γυναικεία ομάδα. Είναι οι άνθρωποι που όλο αυτό το διάστημα πίστεψαν σε εμένα. Είναι πολλά τα άτομα τα οποία πρέπει να αναφέρω και σίγουρα δεν ξεχνάω κανέναν, αν είχα την δυνατότητα να τους γράψω όλους φυσικά και θα τους έγραφα ονομαστικά έναν προς έναν. Φυσικά ένα ευχαριστώ σε όλες τις συμπαίκτριες μου που μαζί τους έχω περάσει αξέχαστες στιγμές. Πάνω απ' όλα ευχαριστώ την οικογένεια μου και ιδιαίτερα στον πατέρα μου, τον μεγαλύτερο θαυμαστή μου»

-Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι με την Ολύμπια Λάρισας;

«Ο στόχος μου είναι να καταφέρω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα ώστε να έχουμε μια πολύ καλή και ικανοποιητική πορεία».

- Τι θα ήθελες να πεις στους φίλους της Ολύμπια;

«Εύχομαι πολύ σύντομα τα γήπεδα να μπορέσουν να είναι ξανά γεμάτα για να είναι δίπλα στην ομάδα μας. Είναι σίγουρο ότι θα δώσουμε το καλυτερο μας εαυτό και θα δουν πολύ ωραία παιχνίδια».