Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

T.F.B.A. : Λύση συνεργασίας με Θ. Τσιλούλη - Τα ευχαριστώ του προπονητή.


Η T.F.B.A. ανακοίνωσε την “λύση συνεργασίας” με τον αξιότιμο προπονητή Θοδωρή Τσιλούλη  λόγω του διορισμού του στο Λιμενικό Σώμα…!!

«θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε για τα 4 χρονιά άψογης συνεργασίας και του ευχόμαστε ολόψυχα ότι καλύτερο στην νέα του επαγγελματική ζωή…!!!

 “εις το επανιδείν Τεο”» αναφέρει η ανακοίνωση.

Ο Θοδωρής Τσιλούλης σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτυωσης αναφέρει τα εξής:

« Είναι από τις στιγμές που αυτά που θέλεις να πεις δεν γράφονται με λόγια,είναι πολύ «φτωχά» μπροστά στα συναισθήματα,τις εμπειρίες,τις αναμνήσεις και τις στιγμές που έχουν χαραχτεί μέσα σου.Το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι το ελάχιστο που μπορώ να πω για όλα αυτά. Ευχαριστώ για την ευκαιρία λοιπόν να δουλέψω πάνω σε αυτό που αγαπώ,σε αυτό που σπούδασα και ονειρευόμουν να κάνω στη ζωή μου!Η εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου ήταν το κλειδί για να μπορέσω να βάλω και εγώ,όσο μπορούσα,ένα μικρό λιθαράκι στο να αγαπήσουν αυτό το άθλημα και άλλα παιδιά,στην εξέλιξη τους,στην πορεία τους!Ευχαριστώ πραγματικά όλα τα παιδιά/αθλητές και τους γονείς τους που με εμπιστεύτηκαν!Για τον κύριο στην φωτογραφία δεν χρειάζονται πολλές συστάσεις!Foudas Giorgos A συνέχισε να κάνεις αυτό που αγαπάς και απογείωσε το αδερφέ,το αξίζεις!Σε ευχαριστώ και σου είμαι ευγνώμων για ότι είμαι τώρα,όλα οφείλονται στην εμπιστοσύνη που μου έδειξες από την αρχή και στην συνεργασία μας,μιας συνεργασίας που δεν την είδα ποτ σαν εργοδότη-υπαλλήλου αλλά αλλά την σεβόμουν ακριβώς έτσι!Αδερφέ ήταν μόνο η αρχή 😉

Georgia Bakosi προεδράρα μου,ευχαριστώ πολύ για όλα!πρώτα από όλα ήσουν για εμένα σαν «μάνα»,ότι σου ζητούσα πάντα ήταν εκεί,χωρίς δεύτερη σκέψη για το καλό της Ακαδημίας και της λειτουργίας της!Όλοι θέλουν ένα στήριγμα δίπλα τους εσύ ήσουν αυτό το στήριγμα σε όλους!

Είναι ένα μικρό κομμάτι από αυτά που θέλω να σας πω αλλά πάντα και κάτι ακόμα θα μου βγαίνει που έχω ξεχάσει!

Foudas Foulis,Christos Batatolis,Σήλια Αντωνοπούλου,Jim Mits Σας ευχαριστώ όλους για την συνεργασία,πάντα κοιτούσα να παίρνω ιδέες και να βελτιώνομαι από εσάς!

Ένας νέος κύκλος ανοίγει για εμένα τώρα με τον διορισμό μου στο Λιμενικό αλλά ξέρω ότι έχω μια δεύτερη οικογένεια Fountas Club 14 (T.F.B.A) που θα είναι εδώ πάντα για μένα!

TFBAfamily

Εις το επανιδείν....»