Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

Απασφάλισε ο Μπουρούσης για Εθνική: «Θα τους ξεβρακώσω - Στόχος μου να ανεβάσω τον ΑΣΚ στη Basket League!» (VID)


Ο Γιάννης Μπουρούσης πήρε… τ’ όπλο του στην WEB TV του SDNA και έριξε ατάκες που θα συζητηθούν για την Εθνική ομάδα, τονίζοντας πως «κάποιοι άνθρωποι κάνουν κακό στην Εθνική και θα τους ξεβρακώσω δημοσίως»!

Ατάκες-φωτιά από τον Γιάννη Μπουρούση στην εκπομπή του SDNA. Ο «Μπούρου» δεν μάσησε τα λόγια του, αναφερόμενος στην Εθνική ομάδα και έκανε λόγο για ανθρώπους που κάνουν κακό στην «γαλανόλευκη», ενώ δεσμεύτηκε πως «θα τους ρεζιλέψω δημόσια», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε σε ερώτηση για το αν ο Γιάννης Μπουρούσης θα έγραφε τον επίλογό του πάνω στα παρκέ ως παίκτης της Εθνικής.

«Είναι κάποιοι άνθρωποι που θα τους ρεζιλέψω επισήμως και κανονικά. Έχω φτάσει σε μια ηλικία έχω τρία παιδάκια, ναι την έχω πατήσει, το έχω φιλοσοφήσει πώς είναι να την πατάς και να στο πω απλά, θα τους ξεβρακώσω δημοσίως», ήταν η χαρακτηριστική απάντηση που αναμένεται να προκαλέσει συζητήσεις!

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην κατάσταση στα Κανάρια Νησιά με τον κορωνοϊό, ενώ τοποθετήθηκε για το μέλλον της ACB την φετινή σεζόν.


ΠΗΓΉ :sdna.gr