Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

Ραφαήλ Τσουράκης : Με σωστές μελλοντικές κινήσεις η Λάρισα KAE μπορεί να βγει Ευρώπη


Ο Ραφαήλ Τσουράκης που στο παρελθόν έπαιξε στην Λάρισα με τον ΓΣΛ , με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανέφερε πως με σωστές κινήσεις η Λάρισα ΚΑΕ , μπορεί στο μέλλον να βγει στην Ευρώπη.
Αναλυτικά:
«Φέτος στη BasketLeague μια ομάδα που εύχομαι ολόψυχα να τα παει τέλεια και να πετύχει όλους τους στόχους της και να κερδίσει τον αγώνα με τον χρόνο που έχει ώστε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα χωρίς καθυστερήσεις και αναποδιές, διότι για εμένα είναι μια πόλη που πρέπει να καθιερωθεί στα ελληνικά μεγάλα σαλόνια της Α1 αλλά και όχι μόνο, και αυτό γιατί πιστεύω πως έχει όλα όσα χρειάζεται να καταφέρει να φτάσει και σε μεγαλύτερα σαλόνια αν προγραμματιστούν και γίνουν σωστά οι κινήσεις οι μελλοντικές από την διοίκηση EuroCup-ChampionsLeague!!!!

Επειδή την έχω ζήσει και ξέρω πως είναι η πόλη αυτή, είμαι σίγουρος πως θα μπορέσει να φτάσει όλους τους στόχους που θα θέσει φέτος αλλά και μελλοντικά και θα αντεπεξέλθει αντάξια των προσδοκιών της!!!

Αυτό θα γίνει έχοντας το κόσμο στο πλάι της και εννοείται με μια σωστή διαχείριση από την διοίκηση ως προς το budget της χρονιάς, έτσι ώστε να μην υπάρξουν κακές φήμες για την ομάδα και την πόλη αυτή!!!!

Λάρισα μου!!!!!
Καλή χρόνια με υγεία πάνω από όλα και πολλές επιτυχίες!!!
Είσαι πάντα στη καρδιά μου!!!»