Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Νίκο Ζαμπέτογλου ανακοίνωσε ο Αιολικός Βόλου.


Ο Αιολικός Βόλου ανακοίνωσε την απόκτηση του Νίκου Ζαμπέτογλου με ένα χρόνο υποσχετική από την  Α.Ε.Β.Δ.


Ο ταλαντούχος αθλητής επέλεξε την νεανική ομάδα του Αιολικό Βόλου και αναφέρθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν στην ομάδα του Αιολικού λέγοντας: Η επιλογή μου να στελεχώσω την ομάδα του Αιολικού, βασίζεται στην εμπιστοσύνη που μου ενέπνευσε τόσο η εικόνα που έχει παρουσιάσει η ομάδα, όσο και ο προπονητής μου τον οποίο είχα παλαιότερα. Είναι σημαντικό να ξέρεις, ότι η εξέλιξη σου στο μπάσκετ είναι δεδομένη, όχι μόνο εξαιτίας της σωστής δουλειάς που γίνεται στον τομέα των προπονήσεων ,αλλά και μέσα από τις ευκαιρίες που πιστεύω, ότι θα μου δοθούν με την συμμετοχή μου στον αγωνιστικό χώρο. Γι’ αυτό το λόγο η ομάδα του Αιολικού αποτελεί για μένα την καταλληλότερη επιλογή για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
 Η φετινή χρονιά συνιστά έναν σημαντικό σταθμό της ζωής μου, καθώς προετοιμάζομαι για τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Οι στόχοι μου είναι υψηλοί. Ωστόσο πιστεύω, ότι θα επιτευχθούν διατηρώντας την ισορροπία μεταξύ μαθημάτων και μπάσκετ.  Επειδή το μπάσκετ αποτελεί εδώ και χρόνια αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, οι προσδοκίες μου είναι πολλές. Γι’ αυτό θέλω να συνεχίσω την προσπάθεια μου προκειμένου να γίνομαι καλύτερος ακόμα και μετά το σχολείο. Άλλωστε το όνειρό μου είναι να καταφέρω να παίξω σε υψηλό αγωνιστικό επίπεδο.

«Το Δ.Σ. καλωσορίζει τον ταλαντούχο αθλητή Νίκο Ζαμπέτογλου και του εύχεται να πετύχει τους στόχους του. Ευχαριστούμε την Α.Ε.Β.Δ. για την παραχώρηση ενός έτους του παίκτη. » αναφέρει η ανακοίνωση.