Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Επένδυσε σε Στραβοκώστα ο Κεραυνός.


Η ακαδημία του Κεραυνού Λάρισας  επενδύοντας σε νεαρούς παίχτες  ανακοίνωσε την μεταγραφή του νεαρού καλαθοσφαιριστή ΣΤΡΑΒΟΚΩΣΤΑ ΓΙΩΡΓΟ από τον Γ.Σ.ΣΚΙΑΘΟΥ!!!


«Ο Γιώργος είναι γεννημένος στις 4/1/2004 και αγωνίζεται στις θέσεις 2,3!!! Η Ομάδα μας θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Γ.Σ.Σκιάθου για άψογη συνεργασία και την φιλία τον 2 σωματείων αυτά τα χρόνια!!!» αναφέρει η ανακοίνωση.

Από την μεριά του ο νεαρός παίχτης δήλωσε:
"Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα αγωνιστώ στην καλύτερη ακαδημία αναπτυξιακών ηλικιών και περιμένω πως και πως μέσα από την δουλειά να εκπληρώσω τους στόχους της ομάδας αλλά και τους δικούς μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον προπονητή μου Κώστα Κρίτσαλο που ήταν πάντα δίπλα μου σε όλα τα μπακετικά μου βήματα"