Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Νέα σχολή Κριτών από τον Σύνδεσμο Κριτών Καλαθοσφαίρισης Θεσσαλίας (Σ.Κ.Κ.Θ.)


Ο Σύνδεσμος Κριτών Καλαθοσφαίρισης Θεσσαλίας οργανώνει σχολή για την ανάδειξη νέων κριτών στο νομό Μαγνησίας.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εκπληρώνουν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Είμαι απόφοιτος/τη  Λυκείου ή ισότιμης σχολής.
Δεν έχω χάσει την φίλαθλο ιδιότητα με τελεσίδικη απόφαση της Ε.Φ.Ι.
Δεν έχω καταδικασθεί με τελεσίδικη απόφαση Ποινικού Δικαστηρίου για
        ατιμωτική πράξη.
Δεν έχω τιμωρηθεί για βάναυση συμπεριφορά κατά Διαιτητή, Κριτή
        Γυμνασίαρχου και γενικά  αθλητικών παραγόντων .
Δεν έχω σχέση με επιχείρηση εμπορίας αθλητικών ειδών.
Δεν είμαι Δημοσιογράφος επαγγελματικά ή κατά συνήθεια.
Δεν είμαι Προπονητής Σωματείου Καλαθοσφαίρισης.
Δεν είμαι μέλος Σωματείου που διατηρεί τμήμα Καλαθοσφαίρισης.
Δεν είμαι Διαιτητής εν ενεργεία του οικείου αθλήματος και μέλος Συνδέσμου Διαιτητών.
Τέλος δηλώνω ότι έχω Ελληνική Ιθαγένεια.

Οι δηλώσεις συμμετοχής πρέπει να αποσταλούν το αργότερο μέχρι τις 13/3/2019 στο mail  synkrikath@gmail.com