Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Στην Χ.Α.Ν.Θ. η Ειρήνη Σιμορέλη του Αιόλου Τρικάλων.


Στην Χ.Α.Ν.Θ. με υποσχετική ενός έτους , μεταγράφηκε η καλαθοσφαιρίστρια του Αιόλου Τρικάλων Ειρήνη  Σιμορέλη, πού ξεκινά τις σπουδές της στη Θεσσαλονίκη.
Η ταλαντούχα νεαρή αθλήτρια που αγωνίζεται στις θέσεις 1 και 2 , την περσινή χρονιά πήρε μέρος με την ομάδα του Αίολου στο πρωτάθλημα ΕΣΚΑΘ γυναικών  με μεγάλη επιτυχία.

Οι πρώτες δηλώσεις της Ειρήνης  Σιμορέλης ήταν οι εξής: “Ευχαριστώ πολύ τον Αίολο για όσα μου έμαθε και την ευκαιρία που μου δίνει για ένα νέο ξεκίνημα. Είμαι πολύ χαρούμενη και ελπίζω να έχω μια δημιουργική χρονιά με την νέα ομάδα μου.”

Η ανακοίνωση του Αιόλου:
«Ο ΑΙΟΛΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΙΜΟΡΕΛΗ ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΗ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΑΝΘ.

ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ»