Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Ευχαρίστησε τους Τιτάνες και ανακοίνωσε την αποχώρησή του για επαγγελματικούς λόγους ο Κώστας Γεωργαντζάς


Ο Κώστας Γεωργαντζάς όπως ανακοίνωσε στα  μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα συνεχίσει στους Τιτάνες Παλαμά , ευχαριστώντας όλους για τη συνεργασία που είχαν τα τελευταία πέντε χρόνια.


Αναλυτικά
"Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν...ένας κύκλος έκλεισε μετά από πέντε χρόνια με ωραίες και άσχημες καταστάσεις και στιγμές για μένα...εγώ κρατάω μόνο τα ωραία...δεν κρατάω κακία σε κανέναν ότι και να έχει γίνει...από τον πρώτο χρόνο μέχρι και τώρα....ευχαριστώ όλους μέσα από την.καρδία μου...από τον πρώτο όπως ήταν ο Βάιος Τσούπος που με.έφερε στην ομάδα μέχρι και τους τελευταίους της νέας διοίκησης Νικήτα και Μαγαλιό...ένα τεράστιο ευχαριστώ που ότι και να πω ξέρω δεν υπάρχουν λόγια να δείξω ποσό θέλω και μπορώ να τον ευχαριστήσω είναι τον δήμαρχο του Παλαμά ...είναι τιμή του Παλαμά που έχει τέτοιον ΑΝΘΡΩΠΟ για δήμαρχο....ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΗΣΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ....ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΣΕΝΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΗΛ...ΧΑΑΧΑΧ...ένα μεγάλο Ευχαριστώ στον ΝΟΥΛΑ που δεν σταματά να βοηθά αυτήν.την ομάδα....φεύγω για επαγγελματικούς λόγους...γιατί δεν μπορώ να.ακολουθώ ταξίδια και υποχρεώσεις εθνικών κατηγοριών...δεν θα πω ούτε αντίο ούτε θα τα ξαναπούμε.....ο Παλαμάς για μένα είναι οικογένεια μου...έχω αποκτήσει φίλους εκεί που δεν μπορώ να ξεχάσω...καλή συνέχεια σε όλους....ΤΙΤΑΝΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΙΤΑΝΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ..."