Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

'Αντίο' στην ενεργό δράση από τον Βαγγέλη Μπράχο


Ο Βαγγέλης Μπράχος με δημόσια επιστολή  έκανε γνωστή την απόφαση του για αποχώρηση από την ενεργό δράση.  αναφέροντας:

«Μετά από 30 χρόνια παρουσίας στα γήπεδα μπάσκετ, ήρθε η ώρα να αποσυρθώ από τον χώρο. ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ!

Έτσι κι εγώ δεν κατάφερα να τον νικήσω! Φεύγω γεμάτος από πολύ μπάσκετ, πολλούς φίλους, πολλές εμπειρίες, πολλούς ‘εχθρούς’.

Ευχαριστώ τον Θεό που με αξίωσε να είμαι υγιής, χωρίς πολύ σοβαρούς τραυματισμούς για να καταφέρω να κάνω αυτό που αγαπώ!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές και όλους τους συμπαίχτες που είχα όλα αυτά τα χρόνια στις ομάδες που αγωνίστηκα. Να τους ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς για τη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, τόσο στην Καρδίτσα, όσο και στα Τρίκαλα (για να μην ξεκινήσω να τους λέω έναν-έναν διότι μπορεί να παραλείψω ονόματα). Ελπίζω να έβαλα κι εγώ ένα λιθαράκι, έστω και μικρό, σε όλα αυτά τα ωραία μπασκετικά πράγματα που γίνονται και στις δύο πόλεις!

Πάνω απ’όλα όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου που από εκεί ψηλά που είναι πιστεύω να είναι περήφανοι για αυτά τα λίγα που έχω κάνει στη ζωή μου και επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου για την υπομονή και τη συμπαράσταση που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια.

Τέλος θα ήθελα να ζητήσω ένα ειλικρινέστατο συγγνώμη από όσους συμπαίχτες, αντιπάλους, προπονητές, διαιτητές, παράγοντες στενοχώρησε αυτά τα χρόνια. Να είναι σίγουροι ότι όλα ήταν επάνω στην ένταση της στιγμής».

Πηγή: http://karditsasportiva.gr