Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Απάντηση Δέρβου στον Σύνδεσμο Κριτών Καλαθοσφαίρισης Θεσσαλίας(Σ.Κ.Κ.Θ.)


Συνέχεια έδωσε ο Κώστας Δέρβος με δήλωσή του  στην απάντηση του Συνδέσμου Κριτών Καλαθοσφαίρισης Θεσσαλίας (Σ.Κ.Κ.Θ.) (εδώ) , για όσα έγιναν στον αγώνα Κένταυρος Ζαγοράς -Γ.Σ.Σκιάθου.

Αναλυτικά η δήλωση:
<<Πριν από μία εβδομάδα,  ενημερώθηκα για ανακοίνωση-απάντηση του συνδέσμου κριτών καλαθοσφαίρισης Μαγνησίας στην δήλωση μου που είχε γίνει μετά τον αγώνα Κένταυρος Ζαγοράς - Γ.Σ.Σκιάθου.

Στην ανακοίνωσή του ο σύνδεσμος κριτών αναφέρει ότι δεν κατέχω δίπλωμα προπονητικής και ότι η καταγγελία μου είναι εκτός πραγματικότητας.

Προφανώς βγάζει  το πρώτο  συμπέρασμα από το γεγονός ότι δεν καταθέτω προπονητική κάρτα στους αγώνες, χωρίς καν να διερευνήσει αν είναι απαραίτητη στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα. Αν έκαναν τον κόπο να διαβάσουν τις προκηρύξεις των πρωταθλημάτων της ένωσης θα γνώριζαν ότι η κάρτα προπονητή είναι απαραίτητη μόνο στην Α1 κατηγορία.

Προφανώς το ίδιο σχολαστικά ερευνήσανε και την καταγγελία που έκανα μέσω της δήλωσής μου. Αν με τόση ευκολία  κατάργησαν τις σπουδές μου, είναι προφανές ότι με ακόμη μεγαλύτερη δεν θα δίσταζαν να βγάλουν ψευδείς τις δηλώσεις μου.>>