Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Κένταυρος Ζαγοράς-Σκιάθος 65-72 (Α2 ΕΣΚΑΘ) . Δήλωση Δέρβου

Μεγάλη νίκη και μάλιστα με ανατροπή για τον Γ.Σ.Σκιάθου , που ενώ ήταν πίσω στο ημίχρονο με 14 πόντους (39-25) , κατάφερε και  γύρισε τον αγώνα επικρατώντας με 65-72 του Κένταυρου στο κλειστό της Ζαγοράς.



Σε προσωπική δήλωση του προπονητή της Ζαγοράς Kώστα Δέρβου στο blog και τονίζουμε " χωρίς να είναι ενήμερη η διοίκηση της ομάδας της Ζαγοράς"  αναφέρει τα εξής:

《Το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα της ομάδας μου με τον Γ.Σ. Σκιάθου διαμορφώθηκε αποκλειστικά από τους διαιτητές της αναμέτρησης οι οποίοι από την αρχή του αγώνα που η ομάδα μου είχε μεγάλες διαφορές στο σκορ  και καθ' όλη τη διάρκειά του ανεχθήκανε το εκτός κανονισμών παιχνίδι των αντιπάλων με αποτέλεσμα να σφυρίζουν ελάχιστα από τα πάρα πολλά φάουλ που γινόταν εις βάρος της ομάδας μου. Επίσης ανέχτηκαν τις συνεχείς διαμαρτυρίες των παιχτών της Σκιάθου οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΟΥΛ που τους σφυρίχθηκαν χωρίς να χρεωθούν ούτε μια τεχνική ποινή παρά μόνο αμέτρητες παρατηρήσεις. Αντιθέτως εγώ αποβλήθηκα  άμεσα χωρίς να δεχτώ παρατήρηση. Στην ένσταση που ακολούθησε στο τέλος του αγώνα ο διαιτητής ψευδώς πρόσθεσε την λέξη <<ρε>>  στην διαμαρτυρία  μου γράφοντας την απάντησή του. Για το τέλος έχω μια ερώτηση : από πότε τα μέλη της γραμματείας έχουν την ευθύνη για την μετακίνηση των ομάδων και προτρέπουν την ομάδα που θέλει να κάνει ένσταση να μην την κάνει για να μην αργήσουν οι αντίπαλοι στην επιστροφή;》

Κένταυρος Ζαγοράς-Σκιάθος......65-72
Δεκάλεπτα:21-10, 39-25, 51-44, 65-72.
Κένταυρος Ζαγοράς: (Δέρβος)Δημόπουλος 7, Λάσκος, Καραρρήγας 8,  Κλειτσογιάννης 5(1), Κοντογιώργος 5, Κισκίνης  14(3), Καρσέλας, Βαίτσης 9, Ρουμπέας 8, Γαβαλάς 9, Γεωργούδης.
Γ.Σ.Σκιάθου: (Κρίτσαλος)Κατσαμπάς, Τσιμπλιαράκης 2, Παπαδάκης 3, Κρίτσαλος 16(1), Λεκάι 13(2), Εμμανουήλ 2, Γκαγκτσάς 14, Παντέρας, Σανιδάς 8, Χαρανάς 14.