Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Το ευχαριστώ του Θοδωρή Κουτρούλη στην οικογένεια του Φοίβου


"Τι να πρώτο πω και πως να αρχίσω, για όλα αυτά τα χρόνια που έζησα με την ομάδα του ΑΟ ΦΟΙΒΟΣ!!!χαρές, λύπες , δυσκολίες και πολλά άλλα!!!



Αλλά έχω να πω μερικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, μια λέξη όπου μπορεί να μην την ακούμε συχνά ή να την λένε αλλά δεν το εννοούν ειδικά στο χώρο του μπάσκετ .... Εγώ πάντως θα την πω μέσα από την καρδιά μου διότι έτσι μου έμαθε η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου να την λέω σε αυτούς που με βοηθούν ή με εμπιστεύονται!!!!

Ευχαριστώ το Πέτρος Προβίδας για όλα αυτά τα χρόνια που περάσαμε μαζί με εμπειρίες καλές και κακές όπου μεγαλώσαμε το στίγμα της ομάδας εντός και εκτός Θεσσαλίας και να γίνει μια υπολογίσιμη δύναμη σε επίπεδο Ακαδημίας αλλά και σε επίπεδο ανδρικού!!!!!

Ευχαριστώ τον Vaggelis Romanos όπου ήταν πάντα και παντού κοντά στην ομάδα!!!!

Ευχαριστώ όλους τους προπονητές, γυμναστές, γιατρούς και χορηγούς για την συνεργασία που είχαμε και ας μη τους το είπα ποτέ από κοντά σε μερικούς!!!

Ευχαριστώ όλους τους γονείς των παιδιών για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου!!!!

Αλλά το μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ το δίνω στα παιδιά - αθλητές μικρούς και μεγάλους για ολες αυτές τις ωραίες στιγμές ή και άσχημες στιγμές που ζήσαμε όλα αυτά τα χρόνια!!!!!
 

Διότι δε τα πάω και πολύ καλά με τα λόγια σας αφιερώνω ένα βίντεο με μερικές στιγμές αυτών των 10 χρόνων!!!!!αν ξέχασα κανέναν να με συγχωρέσετε....

Σας ευχαριστώ για όλα!!!!! Εις το επανιδειν!!!
Forza Foivos!!!!!"