Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Εθνικός Λάρισας: Επιστολή παραίτησης από τον Γιάννη Γκατζιά


Οι εξελίξεις στον Εθνικό Λάρισας συνεχίζονται και δεν ξέρουμε μέχρι που μπορεί να φτάσουν.
Σήμερα μετά τη λύση της συνεργασίας  με τον προπονητή Μπάμπη Σακάρη, ήρθε  και η επιστολή παραίτησης του επί 23 χρόνια μέλους της διοίκησης και για πολλά χρόνια γενικού αρχηγού της ομάδας Γιάννη Γκατζιά. 


Μείνετε συντονισμένοι για οτιδήποτε νεότερο....

Αναλυτικά η Επιστολή παραίτησης:
"Ένα όμορφο ταξίδι,δυστυχώς,έφτασε στο τέλος του. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα έφτανε αυτή η αμήχανη στιγμή που θα έπρεπε να ανακοινώσω την παραίτησή μου από τη διοίκηση του Εθνικού Λάρισας όμως μετά από 23 χρόνια αυτή η στιγμή ήρθε.

Η διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ εμού και των υπολοίπων μελών της διοίκησης του σωματείου σε συνάρτηση με το ότι οι απόψεις μου αποτελούσαν μειοψηφία καθώς και κάποιοι προσωπικοί-επαγγελματικοί λόγοι, με οδήγησαν στο να πάρω αυτή την απόφαση. 

Δεν μπορώ να υπηρετήσω ένα πρότζεκτ που δεν το πιστεύω γι’αυτό θεωρώ σωστό, όπως επιβάλει και η δημοκρατία άλλωστε, ν’αφήσω τα υπόλοιπα μέλη που το πιστεύουν να προσπαθήσουν να το υλοποιήσουν χωρίς να δημιουργώ πρόβλημα με τις αντιρρήσεις και τις διαφωνίες μου.

Αποχωρώ λοιπόν κρατώντας πάρα πολλές και πολύ όμορφες στιγμές που πέρασα όλα αυτά τα χρόνια. Οι άσχημες ήταν ευτυχώς λίγες και τις έχω ήδη ξεχάσει.

Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες και προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα και να ζητήσω συγνώμη από κάποιους αν τυχόν τους αδίκησα.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους συνοδοιπόρους μου σ’αυτό το 23χρονο ταξίδι. Τον Δημήτρη, τον Αποστόλη, το Νίκο και το Χρήστο. Εύχομαι ολόψυχα το όραμά σας να πραγματοποιηθεί και πιστέψτε με θα το χαρώ περισσότερο κι από εσάς."

Με τιμή
ΓΚΑΤΖΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ