Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Κλήρωσε για ΑΕΚ, Άρη, ΠΑΟΚ στο Basketball Champions League-Επίτιμος προσκεκλημένος ο Μπόγρης


Πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γενεύη η κλήρωση της δεύτερης σεζόν του Basketball Champions League.

Το ελληνικό ενδιαφέρον ήταν μεγάλο με την παρουσία της ΑΕΚ, του Άρη και του ΠΑΟΚ στη διοργάνωση και του επίτιμου προσκεκλημένου, που δεν ήταν άλλος από τον Γιώργο Μπόγρη.

Η ΑΕΚ κληρώθηκε στον Γ’ Όμιλο και θα αντιμετωπίσει την πρωταθλήτρια Ιταλίας Βενέτσια, την Κυπελλούχο Τουρκίας και περσινή φιναλίστ Μπάνβιτ, τη φιναλίστ της γαλλικής λίγκας Στρασμπούρ, τη νταμπλούχο Σλοβενίας Ολίμπια Λιουμπλιάνα, την πέμπτη στη Γερμανία Μπαϊρόιτ και δύο ομάδες που θα προκύψουν από τα προκριματικά.

Ο Άρης κληρώθηκε στον Δ’ Όμιλο και θα αντιμετωπίσει τη φιναλίστ της τουρκικής λίγκας Μπεσίκτας, την ημιφιναλίστ στην ιταλική λίγκα Αβελίνο, την νταμπλούχο Βελγίου Οστάνδη, την νταμπλούχο Πολωνίας Ζιέλονα Γκόρα και την νταμπλούχο Τσεχίας Νίμπουρκ και δύο ομάδες που θα προκύψουν από τα προκριματικά.

Ο ΠΑΟΚ κληρώθηκε στον Β’ Όμιλο και θα αντιμετωπίσει την κάτοχο του τροπαίου, Ιμπεροστάρ Τενερίφε, την Γκαζίαντεπ του Στέφανου Δέδα, την πρωταθλήτρια Γαλλίας Σαλόν, τη φιναλίστ Λετονίας Βέντσπιλς και την τέταρτη στη Λιθουανία Νεπτούνας μαζί με δύο ομάδες που θα προκύψουν από τα προκριματικά.

Η κανονική περίοδος θα αρχίσει στις 10 Οκτωβρίου. Οι τέσσερις πρώτες ομάδες κάθε ομίλου προκρίνονται στους 16 της διοργάνωσης. Εκεί θα αρχίσουν, όπως έγινε και την πρώτη χρονιά οι αγώνες νοκ άουτ μέχρι να βγουν οι ομάδες που θα διεκδικήσουν τον τίτλο στο Final Four (4-6/5).

Ο Γιώργος Μπόγρης ήταν αυτός που επέλεξε το Basketball Champions League να φέρει το τρόπαιο και να το παραδώσει, έτοιμο για τον επόμενο κάτοχό του. Ο Έλληνας σέντερ ήταν άλλωστε βασικό στέλεχος της Ιμπεροστάρ Τενερίφε που κατάκτησε τον τίτλο της σεζόν 2016-17. Και παράλληλα, ήταν ο καλύτερος σέντερ της διοργάνωσης, όπως ψηφίστηκε από φιλάθλους, προπονητές και εκπροσώπους των ΜΜΕ. Ο Μπόγρης, ο οποίος βρίσκεται στις κλήσεις του Κώστα Μίσσα για την Εθνική Ομάδα, όπως αποκάλυψε ο Πατρίκ Κομνηνός (chief executive manager) του BCL «πήρε το υψηλότερο ποσοστό ψήφων από οποιονδήποτε άλλον παίκτη, σε οποιαδήποτε θέση. Μια τεράστια αναγνώριση».

Ο ίδιος ο Έλληνας σέντερ τόνισε: «Όπως έχω πει ήδη εκατομμύρια φορές αυτό το τρόπαιο μου προσέφερε ηρεμία στο μυαλό, γιατί καταφέραμε κάτι μεγάλο, καθώς η προηγούμενη επιτυχία μου, στην οποία είχα ρόλο, ήταν πριν από οχτώ χρόνια στο Ευρωπαϊκό Νέων στη Ρόδο. Με έκανε πολύ χαρούμενο και οι αναμνήσεις θα μας ακολουθούν για χρόνια. Και είμαι χαρούμενος που θα συνεχίζω να παίζω και να αγωνίζομαι. Είναι ένα μεγάλο κίνητρο για μένα. Ευχαριστώ τους προπονητές, γιατί μπορεί να τους χρειαστώ στο μέλλον, τον κόσμο και την ομάδα μου, που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω και να φτάσω ως εδώ. Δεν είμαι συνηθισμένος να μιλώ για ατομικές διακρίσεις. Δεν είναι ο τρόπος παιχνιδιού μου τέτοιος ή οι αριθμοί μου τόσο καλοί που να πουν «σκοράρει τόσους πόντους, άρα είναι καλός», αλλά το να είμαι στο γήπεδο, να κερδίζει αγώνες και τρόπαια είναι το σημαντικό. Αν η ομάδα σου δεν νικά, τα υπόλοιπα δεν σημαίνουν τίποτα. Αυτό είναι που με κάνει πραγματικά ευτυχισμένο. Και είμαι χαρούμενος που επιτέλους η μητέρα μου θα έχει να βάλει κάτι στο... σαλόνι, μετά από πολλά χρόνια!»