Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Δήλωση του Κώστα Δασταυρίδη για τις «Επιστολές για οφειλόμενα» .


Δήλωση του υπευθύνου του Γ.Σ.Λ. Κώστα Δασταυρίδη με αφορμή το δημοσίευμα στην εφημερίδα "Ελευθερία" με τίτλο «Επιστολές για οφειλόμενα»

«Διαβάζοντας στην έγκριτη εφημερίδα σας την επιστολή των στελεχών του περσινού Γ.Σ.Λ. με τίτλο «Επιστολές για οφειλόμενα» θα ήθελα να κάνω γνωστή σε όλους τους ενδιαφερόμενους αλλά και στους φιλάθλους που αγαπούν τον Γ.Σ.Λ, την θέση της σημερινής Διοίκησης αλλά και των προσωπικών μου πιστεύω.
Αυτή την στιγμή λειτουργώ ως χορηγός, με μοναδικό κίνητρο την αγάπη γι’ αυτή την ομάδα και την αστείρευτη διάθεσή μου να βοηθήσω ένα ιστορικό σωματείο που έχει ανάγκη βοήθειας. Προσωπικά δεν έχω αδικήσει ποτέ κανένα συνεργάτη μου, πόσο μάλλον τους καταξιωμένους αθλητές που προσέφεραν με την αγωνιστική τους παρουσία και συνέβαλαν σημαντικά στην αξιόλογη περσινή πορεία της ομάδας μας. Έχω δηλώσει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι εφόσον, το όποιο πρόβλημα εμπίπτει στην αρμοδιότητά μου, θα δώσω τις πρέπουσες λύσεις. Έχω ενημερώσει τους ίδιους τους αθλητές ότι δεν θα αμφισβητήσω τις όποιες πιστοποιημένες οφειλές προς αυτούς.
Πρέπει όμως να τονίσω ότι η σημερινή διοίκηση στη διαδικασία παράδοσης – παραλαβής δεν παρέλαβε την παραμικρή οφειλή προς τους παίκτες και προς τρίτους. Δεν θέτω σε αμφισβήτηση ότι κάποιοι ή και το σύνολο των αθλητών προέβησαν σε προφορικές, μεταξύ κυρίων, συμφωνίες με εκπροσώπους της προηγούμενης Διοίκησης.
Εάν έτσι είναι, τότε το πρόβλημα δεν θα πρέπει να λύνεται μέσω επιστολών στον Τύπο, αλλά με προσωπικές συναντήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών. Από την πλευρά μου δεν θα επιτρέψω να χρησιμοποιείται αλόγιστα το όνομα του Γ.Σ.Λ. σε δυσάρεστα δημοσιεύματα. Αν και δεν είμαι αυτός που πρέπει να δώσω τις άμεσες και οριστικές απαντήσεις, δηλώνω απερίφραστα ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου ώστε το πρόβλημα να λυθεί με τον καλύτερο τρόπο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι και από τις δύο πλευρές δεν πρέπει να αναλάβουν τις υποχρεώσεις τους.
Η καθημερινή μου ενασχόληση με ζητήματα που αφορούν την ιστορική ομάδα του Γ.Σ.Λ. είναι προς την κατεύθυνση να δημιουργήσω συνεργασίες ώστε όλοι μαζί να δώσουμε νέο όραμα σε όλους και να ξαναδημιουργήσουμε τον μεγάλο Γυμναστικό που θα στηρίζεται σε αθλητές με κίνητρο, που θα αναδεικνύει τους νέους και ταλαντούχους παίκτες, που θα έχει κοινωνικό πρόσωπο.
Με τιμή
Κώστας Δασταυρίδης