Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

Δηλώσεις Τσιαμπαλή ως παίκτης του Ερμή Αγιάς: «Είμαι χαρούμενος και απόλυτα ικανοποιημένος»


Ο Στέργιος Τσιαμπαλής χαρούμενος με την τελική κατάληξη, μίλησε αποκλειστικά στο rockngoal.com.gr.
Αναλυτικά:
«Είμαι χαρούμενος και απόλυτα ικανοποιημένος που ήρθα στον Ερμή Αγιάς. Είχα αρκετές προτάσεις σε όλο αυτό το διάστημα και ήθελα χρόνο για να τις εξετάσω πριν πάρω την τελική μου απόφαση. Για μένα το πιο σημαντικό πράγμα είναι οι άνθρωποι που διοικούν μια ομάδα να είναι σοβαροί, να έχουν σωστή συμπεριφορά απέναντι στους αθλητές και να αγαπούν πραγματικά αυτό που κάνουν.


Τα τελευταία χρόνια που αγωνίζομαι στη Λάρισα εκπροσωπώ ο ίδιος τον εαυτό μου χωρίς μάνατζερ και δε χτύπησα την πόρτα καμίας ομάδας όπως φαίνεται να συμβαίνει για να γίνουν συμφωνίες. Αυτό που πάντα εκτιμούσα είναι οι άνθρωποι που με προσεγγίζουν να είναι ξεκάθαροι και σοβαροί μαζί μου, όπως στην περίπτωση του Ερμή Αγιάς. Έκανα τη σωστή επιλογή και υπόσχομαι ότι θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων. Θα έχουμε μια δυνατή χρονιά».