Α1 ΕΣΚΑΘ (2022-23)

Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Αποχαιρέτησε Ολύμπια , προπονητές και συμπαίκτριες η Δέσποινα Σουλιώτη.


Με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Δέσποινα Σουλιώτη έκανε γνωστή την αποχώρησή της , μετά από 6 χρόνια,  από την Γυναικεία ομάδα της Ολύμπια Λάρισας .



«Με την ολοκλήρωση των σπουδών μου στην πόλη της Λάρισας, ολοκληρώνεται και η 6ετης μου αθλητική μπασκετική πορεία στην ομάδα της Ολύμπιας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλο το διοικητικό προσωπικό της ομάδας, τον πρόεδρο,τους παράγοντες, τους προπονητές μου ( ιδιαίτερα τον προπονητή μου Paris Lotfi) για την πολύτιμη βοήθεια τους, τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που μου έδωσαν.

Στις συμπαίκτριες μου ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλες τις επιτυχίες, συγκινήσεις ακόμα και αποτυχίες που ζήσαμε όλα αυτά τα χρόνια ... Τέλος να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου πάντα επιτυχίες στην ομάδα γιατί το αξίζει...»